| Tyylini Aiemmin |

Moi! Vuoden sisällä ottamiani selfie-kuvia selaillessani tajusin, kuinka erilaisia ne kaikki  keskenään ovat. Niin monenlaisia meikkejä,-asuja ja kampauksia. Tästä sain idean esitellä teille miten tyylini on muuttunut viimeisen vuoden sisällä. Niinkuin oon monesti kertonut, mä tykkään vaihdella tyyliäni usein ja testailla mikä mulle sopii ja mikä ei. Ja nyt haluaisinkin kuulla teiltä, mikä näistä on teidät lemppari ja mikä taas teihin ei iske. Mulla on itsellä mun ehdottomat suosikit ja inhokit, olisi kiva kuulla täsmääkö ne teidän mielipiteiden kanssa! :-D 


1. Prinsessa Punapää
Minä vuosi sitten. Viime kesän ja syksyn söpöilin oikein urakalla japanilaisen hime gyaru-muodin innoittamana. Tosin jo kauan tätä ennen pukeuduin sweet lolita-tyyliin, joten tämä ei suinkaan ollut ensimmäinen vaaleanpunainen aikakauteni. Mä viihdyin tuossa tyylissä oikein hyvin ja oikeastaan se mulle sopikin, mutta jossain vaiheessa tuli sellainen olo, että oon liian vanha näyttämään nukelta. Ja sitä mieltä olen edelleen, prinsessailu on nyt taaksejäänyttä elämää. 

2. Luonnollinen Leidi
Kun päätin hime gyarun lopettaa, halusin tilalle jotain aivan muuta. Huomiota herättävät röyhelömekot, piilolinssit ja paksut meikkikerrokset vaihtui arkisempiin vaatteisiin, luonnolliseen meikkiin ja silmälaseihin. Tykkään näiden kuvien raikkaasta ja luonnollisesta lookista, mutta jollain tavalla näytän kuvissa vähän tylsältä ja liian tavalliselta mun makuun. Mutta tämä tyyli on kehityskelpoinen ja yhdistämällä tämän nykyisiin hiuksiini yms. voisi lopputulos olla kiva! 

3. Vaaleanpunainen Kriisi
Keväällä värjäsin hiukset pinkeiksi, sillä olin totaallisen kyllästynyt punaisiin ja kaipasin jotain erilaista. Olin uuteen hiusväriin tosi tyytyväinen, mutta samalla koin pahan tyylikriisin - minkälainen tyyli on pinkkitukkaisella Kristiinalla? Hiukset jäivät kuitenkin paljon vaaleammiksi kuin olisin halunnut, kuten kuvassa 1 ja 4 hyvin näkyy. Näytin tosi luonnolliselta, mutta mun mielestä nuo hiukset kaipaavat kaverikseen jotain muuta kuin lähes meikittömän naaman ja tylsät vaatteet. Näin ei hiukset pääse oikeuksiinsa.

4. Suloinen Pinkkipää
Nämä on aika uusia kuvia, alkukesällä otettuja. Värjäsin hiukset tummemman pinkeiksi ja niihin olin paljon tyytyväisempi. Edellisen kollaasin kriisin jälkeen kokeilin palata hime gyaru-aikaiseen meikkiini piilareineen ja tekoripsineen. Tämä tuntui hetken hyvältä ja edelleen tämä näyttää mun mielestä ihan kivalta, mutta silti muistuttaa liikaa mun supersöpöily-ajoista. Tyylikriisi siis jatkuu. 

5.  Nykyinen Neiti
Nämä kuvat ovat ihan viimepäivinä otettuja, näköjään löysin hyvän kuvakulman kun kaikki samassa asennossa otettuja! :-D Leikkasin sivusiilin pari viikkoa sitten ja siitä tykkään tosi paljon. Sitä voi korostaa kun haluaa räväkkyyttä tai jos kaipaa klassisempaa lookkia, siili on helppo piilottaa hiusten alle. Korvien venytys on edennyt siihen pisteeseen, että sain oikeaan korvaani 12 mm plugin, (vasemmassa nyt 10 mm spiraali) joka oli ensimmäinen tavoitteeni. Katsotaan sitten miten jatkan tuosta. Mä tykkään hirveästi räväkistä rock/emo/scene/alternative-tyyleistä, mutten halua näyttää rähjäiseltä teiniltä, jolla naama täynnä lävistyksiä ja mustaa kajalia, liian iso bändipaita päällä yhdistettynä ah niin tyylikkäisiin raidallisiin polvisukkiin, jos nyt oikein kärjistettyä ernu-stereotypiaa mietitään. Tatuoinnit, venytykset, lävistykset ja jopa ne bändipaidat kuitenkin miellyttää mun silmää tiettyyn rajaan asti ja haluaisin sen näkyvät tyylissäni. 

Kollaasin 3. kuva on eilen otettu ja tuosta lookista tykkään paljon. Meikkiä on enemmän kuin vaan perus ripsari, siili ja venytys näkyy, mutta näytän kuitenkin naiselliselta ja raikkaalta. Vähän kuitenkin mietin kaipaisiko tuo vielä vähän rockimpaa ilmettä vai onko se ihan hyvä noin? Kuitenkin jotain tämän tyyppistä ulkonäköä on varmasti luvassa jatkossakin. 

Mikä on näistä tyyleistä sun lemppari, 
mistä et tykkää ja miksi? 

57 kommenttia:

  1. Nykynen on iha lemppari! Ja toi sivusiili sopii ihan tajuttoman hyvin sulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, itekkin tykkään nykyisestä eniten! :)

      Poista
  2. Mun mielestä prinsessa tukka sopi sulle tajuttoman hyvin! ^^ mutta ehkä kaikkein paras on tuo "luonnollinen leidi" ja nykyinen! Toi "vaaleanpunainen kriisi" oli aika floppi vaikka siis kaunis tyttö oot anyway! <3 :) oon ihan kateellinen jos suoraa sanotaan :) Voi ku ois itekin nuin kaunis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että kiitos tosi paljon! <3 (: Hahah joo vaaleanpunainen kriisi oli todellakin kriisi! :D

      Poista
  3. Nykyinen tukka tuo ihanasti kasvosi esille!:)

    VastaaPoista
  4. kaikki ovat tosi kivoja oot täydellinen kristiina <3

    VastaaPoista
  5. Sulla on upeat hiukset kaikissa kuvissa! Kollaasin 4 look on mielestäni paras ja raikkain. Silmälasit ovat minusta jostain syystä kuin toiselta planeetalta, minusta ne rikkovat räväkän tyylisi täysin. Ja tämä on tosiaan ihan vaan minun mielipiteeni, ethän pahoita mieltäsi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! (: Joo mun silmälasit ei sovi yhtään nykyiseen tyyliini ja se ärsyttää mua itseänikin suuresti, mut uusiakaan en nyt pysty ostaa, joten pakko vaan pitää noita tai piilareita. (:

      Poista
  6. Tää nykynen on kyllä ehdottomasti paras :-)

    VastaaPoista
  7. Kaikki tyylit musta näyttää kivoilta! Eniten kuinteki tykkään tosta 2. kollaasista. :) Siinä mulle silmään osu ihanat punaset hiukset ja luonnollisuus.

    VastaaPoista
  8. Tykkään paljon sun viimeisimmästä tyylistä (toki ei muissakaan tyyleissä ole mitään vikaa). Tyylien vaihtelu ei ole yhtään pahasta, päin vastoin se tekee ihmisestä muuntautumiskykyisen ja mielenkiintoisen. Tässä olet onnistunut :)
    Vikan kollaasin ensimmäinen kuva on suosikkini!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! (: Joo tyylien vaihtelu on mun mielestä ihanaa, tuntuisi ahdistavalta jos mun pitäisi yrittää lokeroida itseni tiettyyn tyyliin. :)

      Poista
  9. Paras on nykyinen :) sivusiili sopii ihan helvetin hyvin!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, kiva kuulla että tykkäät! :)

      Poista
  10. Kaikki tyylit kivoja, mutta nykynen on kivoin!:) Toisiks eniten silmää miellyttää toi "luonnollinen leidi", mutta ihana oot kaikissa tyyleissä!:)<3

    VastaaPoista
  11. Mun lemppari on viimeisen kollaasin ensimmäinen kuva. Siinä sun kulmakarvat ovat mukavan luonnollisen näköiset, mutta silmien rajaukset tuovat taasen mukavaa kontrastia. Myös silmälasittomuus saa sut näyttämään ihan erilaiselta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia paljon, joo itsekin tykkään tuon kuvan meikistä! :)

      Poista
    2. Kiitoksia paljon, joo itsekin tykkään tuon kuvan meikistä! :)

      Poista
  12. Parhaat kaksi ovat ehdottomasti ensimmäinen (prinsessa) ja viimmeinen ("sivusiili" mäkin vihaan tota sanaa!:D)!:) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva kuulla että tykkäät noista! (: Hahah joo toi on kyllä sellanenkin sanahirviö että! :D

      Poista
  13. Ensimmäinen ja neljäs. Niistä löytyy persoonallisuutta.

    VastaaPoista
  14. Nykynen tyyli on aivan ihana:* Tuo sivusilli on kun luotu sulle:) Suloinen pinkkipää on kans mun lemppari:3

    VastaaPoista
  15. Mun mielestä sulle sopii ihan kaikki tyylit! Kiva kun uskallat kokeilla uutta ja erilaista , on mukavaa seurailla miten sun tyyli on muuttunut/tulee muuttumaan :) oletkos ajatellut joskus kokeilla uutta väriä?:) Sulle vois sopia musta, etenkin tuon sivusiilin kanssa! Se voisi tuoda myös hiukan sitä "rock" henkisyyttä lisää esille :) ihana blogi vaikka siitä sulle jo laitoinkin viestiä fbssä yks päivä :D -noora

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, kiva kuulla että tykkäät mun tyyliä seurailla! (: Oon mä toista väriä välillä miettinyt, mutta oon toistaiseksi ihan tyytyväinen tähän pinkkiin enkä tiedä millä muulla haluaisin värjätä. Musta tukka mulla on ollut enkä tykännyt siitä yhtään, joten se on poissuljettu, voisin laittaa niistä hiuksista kuvaa tänne joskus! :D Niin joo ja tosi kiva kun laitoit fb.ssä viestiä! Hyvää kesää sulle! <3

      Poista
  16. Tuo luonnollinen leidi on ainoa mikä miellyttää yhtään silmää. :D

    VastaaPoista
  17. Prinsessa hiukset sopi sulle hyvin, mut kyl mä tykkäsin eniten tosi nykyisestä tyylistä!:) kaikki on kyllä ihania ja sopii sulle hyvin!!

    VastaaPoista
  18. Nykyisestä tyylistä tykkään eniten sopii sulle tosi hyvin ja sivusiili tuo sun kasvot tosi kivasti esille! :)

    VastaaPoista
  19. Siilitukkasessa Kristiinassa on ehottomasti eniten asennetta! Ekassa oot ihan teinityylinen, vikassa aikuisempi, mutta kiinnostava :)

    VastaaPoista
  20. Kaikki noi sopii sulle tosi hyvin, mut kyllä tää nykyinen on munki lemppari!!:)

    VastaaPoista
  21. Eniten tykkäsin 1, 3 ja 4. :)

    VastaaPoista
  22. Oot nätti kaikissa mutta lolita/gyaru oli erilaista ja juurikin söpöä joten 1. On ehdoton suosikki :3

    VastaaPoista
  23. Mu lempparit on ehdottomasti 1,3 ja 5 1 sen takia koska oot niin söpö ja se muistuttaa mua siitä ku aloin kattoo sun videoita ja katoin saman videon varmaa kymmenen kertaa. 3 sen takia koska se muistuttaa aika paljon ykköstä ja oot vaa nii sulonen siinä. 5 koska oot nii kaunis! Sivusiili ja venytys sopii sulle. PIDÄ TÄÄ TYYLI!!! (siis viitos tyyli) :D

    VastaaPoista
  24. Eka ja vika :) ärsyttää myöntää että jollekin oikeesti sopii toi sivusiili, koska sitä näkee aivan liian monella ja harvalle se oikeasti sopii :p

    VastaaPoista
  25. Sulle sopii kaikki noi tyylit :) mutta eniten nykyinen ja luonnollinen leidi
    Nykyinen siks että sivusiili todellakin sopii sulle ja luonnollinen leidi siks et oot luonnostaan jo super kaunis
    Ei voi muuta sanoa ku et ihana oot :3

    VastaaPoista
  26. ensimmäinen ja viimeinen oli mun mielestä parhaimmat:) niissä oli jotain näköä ja sellaista omanlaisuutta! :)

    VastaaPoista
  27. Mä tykkään kaikista sun tyyleistä jotenkin, koska oot niin ihana kun hymyilet kaikissa kuvissa! Mut sivusiili on paras ja sopii sulle :3

    VastaaPoista
  28. Ekan kollaasin vasen alareuna ja vikan kollaasin eka kuva <3
    Täydelliset "ääripäät" :)

    VastaaPoista
  29. Mun mielestä noi punaset hiukset oli parhaat, mut kyllä sulle käy kaikki. Ja näytät kauniilta, jos sulla ei oo paljoo meikkii eikä hirveen punasta huulipunaa :)

    VastaaPoista
  30. kyllä se mmusta on tuo edelline tai nykyine:3 osaat laittaa nuo meikit iha älyttömän hyvi!:3

    VastaaPoista
  31. Mun lemppari on toi Eka mut oot söpö vaik jätesäkki pääl:) Sul sopii ihan mikä vaan hius\vaate tyyli<3 ihania kuvia<3

    VastaaPoista
  32. Mun lemppari on varmaan toi Suloinen pinkkipää :3
    Se on samaan aikaan tosi söpö ja luonnollinen.

    VastaaPoista
  33. Oh god sul on tosi ihana hiuslaatu, tollanen tuuhea ja hieman laineikas. Ja kaikki näyttää tosi hyvältä, mut ehkä suosikki kuitenki toi ''Suloinen Pinkkipää''

    VastaaPoista
  34. Sun kaikki tyylit on ollu tosi hyviä omilla tavoillaan. Tuntuu jotenkin jännältä, että sä oot menossa tyylis kanssa samaan suuntaan kun minä itse ja kaverini :D Mut nykynen tyyli näyttää hyvältä ^^ Ja tuosta kolmannen kuvan meikistä, niin se on just hyvä tollasena.

    VastaaPoista
  35. uusimmas on maailman söpöimmöt rajaukset :3

    VastaaPoista
  36. Tykkään eniten tosta "nykyinen neiti" :) sopii sulle tosi hyvin!:)

    VastaaPoista
  37. En tiedä..mielestäni pinkit hiukset ovat todella hienot, mutta sinulle ne eivät sovi. Olisiko blondit tai brunetet tai mitenkä vain? Noi ei kyllä sulle sovi :D

    VastaaPoista
  38. Mun suosikki on kyllä toi sun eka tyyli. Se on niin söpö ja tykkään itekkin nykyisin pukeutua vähän sen tyylisesti, mutta nykyinen tyylisi sopii kyllä sulle oikein hyvin :)

    VastaaPoista