@Instagram

19 marraskuuta 2014
Heippa! Mun Instagramiin on taas kertynyt iso kasa uusia kuvia, joista kokosin teille tuttuun tapaan muutaman kollaasin. Niinkuin äsken blogin Facebookkiin päivitin, mulla on ollut tänään kiva päivä nimittäin ensin töissä ollessani ystävällinen rouva tuli kertomaan minulle, kuinka hymyni on niin kaunis että suorastaan houkuttelen asiakkaita tulemaan liikkeeseen. Töiden jälkeen kauppoja kierrellessäni tuli eräs blogini lukija mua moikkaamaan, sain halin ja otettiin yhteiskuva. Tästä jäi niin hyvä mieli!  Pienillä teoilla ja ystävällisillä sanoilla voi piristää toista kovasti, muistetaan tämä ja ollaan mukavia toisillemme! Näiden kuvien myötä, kivaa keskiviikkoa teille!

Instagramissa voit seurata mua nimellä @kristiina_laakso

1. #OOTD, juuri töihin lähdössä! Tykkään muuten tästä asusta hirmuisesti!  2. Kuva viime sunnuntailta, kotona rentoutumista kaakaon ja hyvän kirjan parissa! 3. Meillä on aina kukkia maljakossa, ne vaan on niin kauniita ja tekevät kodista entistä kodikkaamman näköisen. Tässä vaaleanpunaiset neilikat meidän olkkarinpöydällä. 4. Blogissakin nähty uusi Michael Korsin laukkuni, tämä on vaan niin ihana! 

1. Selfie. 2. Kuva Tampereen Stockmannilta, jossa olin shoppailemassa jokin aika sitten. Ostin kuvassa näkyvän Lexingtonin tyynyn sekä harmaavalkoisen viltin. 3. Lisää Lexingtonia, tuolta Tampereen reissulta ostin myös mm. nuo mukit. Oon niin rakastunut kyseiseen merkkiin!  4. Olkkarinpöydällä tällä hetkellä olevat ruusut sekä tarjotin. 

1. Selfie juuri huollettujen ripsenpidennysten kera. Olen kyllä noihin ripsiin jäänyt ihan koukkuun, en enää osaisi elää ilman! 2. Herkullinen välipala, vadelmasmoothieta! 3. Ihana chow chow-koirani Misty, joka asustaa vanhempieni luona. Onneksi perjantaina pääsen sitä taas katsomaan, on niin kova ikävä!   4. Vielä yksi kuva meidän olkkarista. 

Mikä oli kivoin kuva?

10 kommenttia

  1. Kiitos sulle halista ja yhteiskuvasta! :* laitoin kuvan instagramiin toki oon yksityinen että en tiiä ootko sit nähny sitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hirmuisesti itsellesi, oli mukava tavata! :)

      Poista
  2. Miten sun hiukset on noin ihanan paksut ja tuuheat? :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on hiustenpidennykset ja sit oon vaan kihartanut ja tupeerannut omat hiukset tuuheiksi :)

      Poista
  3. Näin sut lauantaina kun olit kassan takana, mutta valitettavasti en kerinnyt tulla moikkaamaan. Mutta ehkä ensi kerralla! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, joo tuu ihmeessä moikkaamaan joskus jos ehdit! :)

      Poista
  4. Pystyisitkö tekemään sellasta vähän isompaa postausta Mistystä?:) Mitä kaikkia temppuja osaa, luonteesta ja ylipäätään vähän kaikesta?:) Olis tosi kiva'

    VastaaPoista
  5. Lexington -jutut on vaan niin ihania ja tyylikkäitä! Haaveilen että sais omaakin ensikämppää niillä sistustaa.

    VastaaPoista

Sisällön tarjoaa Blogger.