Eteenpäin

23 joulukuuta 2014

Voitteko uskoa, että huomenna on jouluaatto? Niin ihanaa! ♥ Mulle tuli heti aamulla hirveä inspiraatio kirjoittaa jotain syvällisempää tekstiä pitkästä aikaa, joten tälläinen postaus syntyi. Käväistiin Tonin kanssa nappaamassa myös pitkästä pitkästä aikaa vähän asukuvia.  Bannerin vaihdoin uuteen ja tein muitakin pieniä paranteluja ulkoasuun, mitäs pidätte?


 Mun blogi, tyyli ja elämä on muuttunut hirmuisesti mun bloggaushistorian aikana, ja olen saanut asiasta paljon palautetta. Mä bloggaan aina siitä mistä mä tällä hetkellä haluan kertoa, siitä mitkä asiat on mun elämässäni tällä hetkellä päällimäisinä. Vielä vuosi sitten ja siitä taaksepäin mun elämä pyöri anoreksian ja masennuksen ympärillä, ja niistä blogiin kirjoittaminen tuntui hyvältä ja helpotti oloa. Nyt mulla on ollut pitempään jo tosi hyvä olo, ja mä haluan uskoa, ettei vanhaan ole enää paluuta. Masennus ja anoreksia vaikuttavat elämässäni edelleen, mutta mua ei ole viimeaikoina huvittanut niistä täällä mitään kertoa, sillä haluan mennä eteenpäin enkä jatkuvasti miettiä menneitä. Multa jatkuvasti kysellään miksi en enää kirjoita sairauksistani ja toivon tämän tekstin antavan siihen vastauksen. Mä en sano, etten mä aio niistä enää ikinä kirjoittaa, mutta tällä hetkellä mä en halua niitä ikäviä asioita miettiä. Kirjoitan sitten taas, jos niistä on jotain kerrottavaa. Syvällisiä tekstejä haluan ja aion edelleenkin kirjoittaa, mutta vähän erilaisista aiheista kuin tähän asti.


 | Paita: Kappahl | Farkut: H&M | Tekoturkis: Glitter | Kengät: UGG Australia | Laukku; Michael Kors |

Mä oon aina ollut luonteeltani sellainen tyttömäinen, rakastanut shoppailua, sisustusta yms. mutta sitä ei sairauteni ollessa pahimmillaan täällä blogissa näkynyt, koska elämäni oli yhtä sairastamista. Nyt kun voin hyvin, on se  terve ja aito Kristiina tullut esiin ja haluaa kirjoittaa nyt harrastuksista, opiskelusta ja kaikista mukavista asioista mitä elämääni nykyään kuuluu. Ja koska blogin aloittaessani olin se surullinen Kristiina, jonka elämä pyöri sairauden ympärillä, on varmasti teille monille, jotka eivät minua ennestään tunne, ihan vieras tämä nykyinen, alkuperäinen Kristiina ilman sairautta. Tämän takia monista saattaa tuntua, että musta on nyt yhtäkkiä muuttunut hirmu "pinnallinen" koska alan olla niinkuin muutkin ikäiseni terveet ja iloiset tytöt, jotka tykkäävät shoppailla, nähdä kavereita ja opiskella. Mä olen hirveän iloinen, että voin nykyään näin hyvin ja siksi välillä tuntuu hyvin ristiriitaiselta kun ihmiset haluavat kuulla mun sairastelusta. Melkein tuntuu, kuin joku haluaisi että voin huonosti ja kirjoittaisin siitä, vaikka eihän se niin ole! :D Monesti olen harkinnut perustavani ihan uuden blogin, jotta saisin aloittaa puhtaalta pöydältä, mutta sitten kuitenkin tajunnut ettei sekään ihmisten päästä poistaisi sitä mielikuvaa millainen blogini on ollut. Se, että nykyään kirjoittelen paljon sisustuksesta, meikeistä ja ostoksista, harmittaa niitä ihmisiä, jotka mun blogia on lukeneet pelkästään sairauksiani koskevien tekstien takia ja ymmärrän sen hyvin. Ei ole kiva, että blogi jota on pitkään lukenut, muuttuu ihan toisenlaiseksi. Mutta fakta on se, että mulla ei tällä hetkellä ole niistä ikävistä asioista mitään kirjoitettavaa, joten keskityn blogissani nyt muihin asioihin, vaikka se tarkoittaisikin sitä ettei blogini enää kaikkia vanhoja lukijoitani kiinnostaisikaan, toivottavasti ymmärrätte mitä tarkoitan! :) 



Toinen asia mikä on muuttunut paljon, on mun tyyli ja ulkonäkö. Pinkki tukka, värikkäät vaatteet ja paksu meikkikerros ovat vaihtuneet luonnollisen ruskeisiin hiuksiin, hillityn tyylikkäisiin vaatteisiin ja muutenkin aikuisempaan ilmeeseen. En enää yritä herättää ihmisten huomiota persoonallisella ja ehkä oudollakin ulkonäöllä, vaan haluan näyttää luonnolliselta, omalta itseltäni.  Yksilöllisten kirppislöytöjen sijaan haluan panostaa tyylikkäisiin ja ajattomiin merkkivaatteisiin. Tunnen nykyään näyttäväni paljon enemmän itseltäni kuin koskaan aiemmin, olen vihdoin löytänyt oman tyylini. Aika monilla teineillä on jonkinlainen emo/scene/ernuvaihe, ja mun omani on nyt onneksi takana päin! :-D Asukuvia ei blogissa ole näkynyt pitkään aikaan, mutta jatkossa pyrin niitä taas ottamaan useammin! Tämän postauksen asussa näkyy hyvin miltä tyylini nykyään näyttää, tämä on yksi suosikki asuistani. Suosin vaaleita värejä, kultaisia yksityiskohtia ja nyt tämän talven suosikiksi ovat nousseet karvaliivit. Yleensä ostan vaatteeni Vilasta tai Veromodasta.

Jatkossa siis blogini pääteema ei suinkaan ole sairauksissani, vaan haluan keskittyä siihen miltä terveen Kristiinan elämä näyttää. Toivottavasti tekin! :)

Minkälaisia ajatuksia tämä teissä herättää?

4 kommenttia:

  1. Onpas hyvä kirjoitus, ja aivan ihania kuvia susta! :)
    jasmintuomi.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Musta on vaan mahtavaa et haluat ja pystyt kirjoittaa iloisista asioista jotka tekee sut hyvälle mielelle!! :)

    VastaaPoista

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan