Toipilas

15 joulukuuta 2014

Heippa ja pahoittelut blogihiljaisuudesta, mutta viime päivinä bloggaamiseen ei ole ollut voimia. Mulla oli perjantaina vapaapäivä ja vietin sen jouluostoksia tehden. Kävelin koko päivän ja söin liian vähän minkä seurauksena illalla mua alkoi pyöryttää ja kaaduin suorilta jaloilta selälleni lattialle ja kolautin pääni kovaa lattiaan. Pää ja niska oli vähän kipeät jo silloin perjantaina, mutta se meni ohi. Lauantai-iltana kuitenkin mun pää, niska ja koko selkä tuli kamalan kipeäksi eikä mikään särkylääke auttanut yhtään. Mulla oli heikko olo, kädet puutui ja huimasi. Sunnuntaina yritin aamulla mennä töihin, mutta jouduin lähtemään sieltä melkein samantien kun oli niin huono olo. Kävin päivystyksessä ja mulla todettiin lievä aivotärähdys, lisäksi mulla on ihan jäätävä flunssa. Sain saikkua tälle ja huomiselle päivälle näin aluksi, toivottavasti sitä ei tarvitse hakea lisää...Myös Toni on kipeä, joten tämä päivä ollaan täällä yhdessä sairastettu. Mulla on edelleen niska ja pää hirmu kipeät, mutta onneksi nyt jo pystyn kääntämään päätä, toisin kuin eilen. Kyllä se tästä varmaan pikkuhiljaa kun vaan muistaa levätä! 

Musta ei nyt ole kirjoittamaan mitään tämän ihmeellisempää, ja kuvitukseksi saatte pari tekemääni kollaasia suosikki merkkieni Lexingtonin ja Gantin tuotteista! Tykkään ihan älyttömästi tehdä erilaisia kollaaseja, voisin tehdä joskus niitä myös erilaisista asuista inspiraatioksi, sillä ainakin itse tykkään muiden blogeista tämän tyyppisiä postauksia lukea! ♥ Vai mitä mieltä te olette näistä? 



Ajatella että Joulu on jo ensiviikolla! Tällä hetkellä ei kyllä yhtään tunnu siltä, mutta enköhän minäkin saa joulumieleni takaisin kun tämä flunssa ja päänsärky väistyvät! Hyvää alkanutta viikkoa! 

8 kommenttia:

  1. Voi, koita parantua pian! Ja mun mielestä kans semmoset kollaasit on ihania, joten tee ihmeessä! :)

    VastaaPoista
  2. Voi kurjuus! Mullakin on hirveä flunssa ja joulumieli poissa. Tykkään kanssa noista kollaaseista. Sellanen asukollaasi postaus olisi kiva.:) Tykkään sun tyylistä tosi paljon ja ihanat kollaasit.:)

    VastaaPoista
  3. Parane pian, ja Toni myös! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! <3 Joo alan olla onneksi jo paremmassa kunnossa ja huomenna varmaankin pääsen jo töihin. :)

      Poista
  4. Tuotteet mitkä on noissa kollaaseissa on kyllä kaikki ihania! Ja tykkään just näistä kollaaseista

    VastaaPoista
  5. Kiva että kollaasit miellyttää, joo noi on kyllä ihania kaikki! :)

    VastaaPoista

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan