| SEPTUM |

10 maaliskuuta 2015
Heippa! Mä oon viimeaikoina muokannut tyyliäni vähän erilaiseen suuntaan ja nyt tulin kertomaan teille siitä vähän enemmän! Ensinnäkin mä oon jo pitkään halunnut kasvoihini jonkin lävistyksen, sillä mun mielestä oikealle henkilölle oikenlainen lävistys on tosi kiva yksityiskohta kasvoissa. Mä oon miettinyt kaikkea micro dermalista madonnaan, mutta lopulta ihastuin eniten septumiin. Tänään vähän shoppaillessani törmäsin Glitterissä feikkilävistyksiin ja päätin heti ostaa itselleni yhden paketin, jossa tuli kolme erilaista "lävistystä". Näitä voi varmaan käyttää missä vain ikinä keksii, mutta itse halusin sen nimenomaan nenään. Kokeilin yhtä heti kotiin tullessani ja ihastuin aivan täysin! Mun mielestä se sopii mulle hyvin ja tuo kivan lisän kasvoihini. Itseasiassa mä oon tähän niin ihastunut, että tämä tulee varmasti näkymään naamassani tästä lähin hyvinkin usein, hahah. 

Ärsyttävää miten tuo luonnossa kirkkaanpunainen huulipuna näyttää kuvissa pinkiltä..-.-

Paketissa tuli siis kolme erilaista ja hintaa oli 6,90 € ellen ihan väärin muista. Kokeilin näitä kaikkia, mutta ehdottomaksi suosikikseni nousi tämä hopeanvärinen.  Koruja saa taivutettua, joten ne on helppo laittaa paikalleen ja ottaa pois. Pysyvät hyvin paikallaan eivätkä ainakaan musta tunnu mitenkään epämukavilta. Mulla on ollut joskus aikaa sitten vähän toisenlainen feikkiläväri ja se puristi niin kamalasti, ettei sitä pystynyt kauaa pitämään. Sen sijaan tämä ei tunnu juuri miltään, mistä iso plussa! Mun mielestä nää feikkilävistykset on älyttömän kätevä keksintö, sillä niiden avulla on helppo ottaa selvää, miltä oikea lävistys itsellä näyttäisi ja ehkä siten varmistua oikean lävistyksen hankinnasta. Tai sitten ihan vaan käyttää sellaista, jos ei aidon lävärin hommaaminen innosta. 


Suurentavat piilarit, tekoripset ja hiustenpidennykset on kuuluneet viime aikoina mun vakio varusteisiin ja tämä feikkiseptum toi kokonaisuuteen kiva lisän! Kevät on mulle aina ollut sellaista uudistumisen ja hyvän olon aikaa, joten mulla on paljon energiaa ja inspiraatiota taas laittaa itseäni nätiksi. Meikki, asu,-ja kauneusjuttuja on siis luvassa paljon lähiaikoina! 

Mitä mieltä olette feikkilävistyksistä ja miltä tämä mun oma näyttää?

13 kommenttia

  1. Aivan totta tuo, mitä kirjoitit eli tietyntyylisille ihmisille sopii tietynlaiset lävistykset. Omalla kohdalla oon saanut todella paljon hyvää kommenttia mun snake bites -lävistyksistä, että sopii mulle todella hyvin ja voin itsekin sanoa, että omasta mielestä sopii mulle hyvin. :) Joten oman kokemuksen kautta voin suositella otettavaks sellasta lävistystä/lävistyksiä, jotka omasta mielestä sopii itelle ja tässä tapauksessa sulle näyttää sopivan septum erittäin hyvin! :) Joten ei muutakun lävistäjälle lävistettäväks. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, kiva kuulla että tykkäät! :) Joo mun mielestä on ihmisiä, joille tietyt lävistykset sopii älyttömän hyvin ja sitten on niitä, jotka toisille ei sovi yhtään. Myöskään en tykkää siitä, että kasvoissa on kovin monta läväriä, mutta sekin tietysti makuasia! :)

      Poista
  2. Mulle on ihan sama onko lävistys feikki vai aito, ei sitä kukaan ohi kulkeva ihminen tule tarkastamaan. Ja kunhan ite tykkää siitä, niin se on hyvä :) Ja mun mielestä tuo septum sopii sulle tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on sun kanssa samaa mieltä, yleensä nää näyttää niin aidoilta, ettei kukaan kiinnitä huomiota onko se aito vai ei. Ja kiitos hirmu paljon! :)

      Poista
  3. Hauskan näköisiä ja siirreltävyydestä plussaa. :) Sopii siulle hyvin nuo korut, voin vain kuvitella miten paljon oikean septumin laitto koskisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, juu ainakin tostaiseksi tyydyn tähän feikkiin :)

      Poista
  4. Sulle tuo sopii ehdottomasti. Se näyttää tosi kivalta sun kasvoissa. :)

    VastaaPoista
  5. septum ja guary tyyli sopii ihan mielettömän hyvin sulle! tulee vaan mieleen, ja huolestuttaa, että se on ikään kuin jatke anoreksialle : ( tiedät itsekin, miten sitä kahliutuu tiettyyn kuvaan miltä tulisi näyttää; japanilaiselta "minikoossaan"

    VastaaPoista
  6. Kyllähän tuo septum sulle sopisi c: näytät kyllä söpöltä ilmankin sitä, että ei sen puoleen :D ja sun hiukses on ihanat.

    VastaaPoista
  7. Oi kun sulla on nätit silmät! Sopii noi ruskeet piilarit tosi kivasti :) Feikkilävistyksestä en kuitenkaan oo ihan samaa mieltä, mut se onkin vaan mun mielipide :D Ite en oo koskaan tykännyt nenälävistyksistä, varsinkaan tuollaisista renkaista (tuo mieleen lähinnä jonkun härän.. xD). Mut niin, mikäs siinä jos sä itse tykkäät, sehän se on just tärkeintä.

    VastaaPoista
  8. Minulla ei ole mitään feikkilävistyksiä eikä oikeitakaan lävistyksiä vastaan, mutta menee kyllä hetken aikaa totutella näkemään se aina nenässäsi. Jotenkin kyllä ällöttää ajatus siitä, että tuohon tarttuu räkää tai jopa verta. Mutta hyvä, jos lävistys ei purista. Ja hyvältähän se näyttää!

    VastaaPoista

Sisällön tarjoaa Blogger.