Vans - Authentic Bandana

05 syyskuuta 2015
Heippa ja kivaa sunnuntaita! Oon ollut tuttuun tapaan viikonlopun äidin ja isän luona, mutta aamupäivällä tulin takaisin tänne Seinäjoelle. Lähdettiin samantien ystäväni kanssa ottamaan vähän kuvia näistä kauniista tennareista, jotka sain blogiyhteistyön kautta EMP.istä. Mulla ei ole koskaan ennen ollut Vansseja ja nyt kyllä ymmärrän miksi niitä niin kehutaan! Nämä ovat nimittäin tyylikkään ulkonäkönsä lisäksi tosi hyvät jalassa. Olen käyttänyt näitä töissäkin nyt muutaman päivän eikä jalat väsy ollenkaan niin paljon kuin mitä vanhoilla kengilläni. Mun kengät on kolmekutoset ja mielestäni ne vastaavat hyvin kokoaan. Toimitus oli jälleen tosi nopeaa ja asiakaspalvelu ystävällistä. Pakettini sisälsi muutakin kivaa, mutta siitä lisää myöhemmin! Uusien kenkien tarpeessa? EMP:istä löydät Naisten kengät, tennarit & maiharit syksyn menoihin! 
Mulla on ensimmäinen työviikko takana ja huh kun väsyttää! Sitä ei pitkän kesäloman jälkeen muista ollenkaan miten ison osan päivästä ja voimistasi työpäivät viekään. Toisaalta tälläiset rennot sunnuntait blogi,-ja videojuttujen parissa tuntuvat nyt vieläkin paremmilta, hahah. Vaikka vähän väsyttää niin huomaan mun mielialan olevan nyt paljon positiivisempi kuin lomalla, sillä kun ajatukset on työasioissa ei jää aikaa mulle tyypilliseen turhanpäiväiseen murehtimiseen ja stressaamiseen. Kotona oleminen masentaa ja siksi mulle sopiikin kaikista parhaiten tälläinen pieni arjenpyöritykseen liittyvä kiire. Miten teillä on arkeen palaaminen sujunut vai saatteko kenties vielä nauttia lomasta? Kivaa alkavaa viikkoa tyypit!

*Postaus toteutettu yhteistyössä EMP.fi kanssa. 

Ei kommentteja

Sisällön tarjoaa Blogger.