Inspiraatiota syyspukeutumiseen

23 lokakuuta 2015
Heippa! Vietän rentouttavaa perjantai-iltaa vanhempieni luona, makoilen sohvalla viltin alla Under the Domea Netflixistä seuraillen. Täytyy kyllä myöntää että olen tähän ihan koukussa ja ehkä tekee ihan hyvää sammuttaa nyt telkkari hetkeksi, hahah. Pikaisesti halusin tulla vielä jakamaan teille muutaman kollaasin inspiraatioksi syksyn asuihin! Nämä teen aina Polyvoressa, jos se ei ole ennestään tuttu niin suosittelen vilkaisemaan, sillä ainakin mun mielestä näiden kollaasien väsääminen on tosi kivaa! Nyt jatkan iltaani leffojen, kuuman saunan ja rentouttavan kasvonaamion parissa. Näiden kuvien myötä, mukavaa perjantai-iltaa! 


Green


Flowers



4 kommenttia

  1. ihania asusteita ja vaatteita :) mun pitäis käydäkin ostamassa jotku lämpimämmät kengät ja lisäksi vielä iso,lämmin huivi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, joo mun pitäisi myös käydä ostamassa vielä ainakin uusi talvitakki! :)

      Poista
  2. Kauheen pieniä noi kuvat ja oon lukenu tän nyt tietokoneella ja kännykällä nii kännykällä tota ylintä kuvaa ei näkyny ollenkaa :/ Muuten tosi ihanii asukokonaisuuksii :) Ja noi värit on ihanan syksysiä jotenki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! No ompas outoa, itse olen nyt tätä postausta katsonut useammalla eri tietokoneella ja kaikissa kuvat näkyvät isoina niinkuin pitääkin. Mutta hyvä kun sanoit, nimittäin mun puhelimessa ei myöskään postauksen ylin kuva näy, yritän korjata asian! :)

      Poista

Sisällön tarjoaa Blogger.