Rainy Tuesday

12 marraskuuta 2015
Heippa ja kivaa torstaipäivää! Kävin tiistaina vapaapäivän kunniaksi ottamassa vähän asukuvia ja muutaman ehdinkin napata ennenkuin alkoi sataa aivan kaatamalla. Fiksuna tyttönä jätin auton vajaan kilometrin päähän, joten jos olisin sinne asti lähtenyt kävelemään olisin kastunut aivan läpimäräksi, varsinkin kun mulla oli niin paljon tavaroita kannettavana. Ei siis auttanut muuta kuin paeta sateen suojaan kuvassa näkyvän vanhan talon terassille toivoen, että sade lakkaisi nopeasti. Noh, niinkuin mun tuurilla yleensäkin, satoi tunnin ja mun puhelimesta loppui kaiken lisäksi akku, joten siellä sitten kyyhötin yksin pitkän aikaa erittäin turhautuneena, sillä mulla oli jo valmiiksi kiire saada kaikki päivän askareet tehtyä. Silloin ei naurattanut yhtään, mutta nyt jälkeenpäin kyllä hymyilyttää, ei meinaan mennyt nämä kuvaukset niinkuin Strömsössä. 

Sitten pari sanaa tästä asusta! Mä oon vähän sellainen, että kun mä ihastun johonkin vaatteeseen tai asukokonaisuuteen, mä pidän sitä ihan kyllästymiseen saakka. Tämä EMP.istä blogiyhteistyönä saamani harmaa neuletakki* on yksi näistä suosikkivaatteista, se on vaan niin kivan värinen ja älyttömän rento päällä. Vaaleanpunaiseen huiviin, rannekoruihin ja korkokenkiin yhdistettynä se ei kuitenkaan minusta näytä liian arkiselta. Vaikka moni mieltää EMP.in* lähinnä rock-vaatteita myyväksi nettikaupaksi, löydät sieltä naisten vaatteita* myös tyttömäisempään tyyliin! (*adlinks) 

OUTFIT:
 | Cardigan: EMP (gifted)| Bag: Michael Kors | Jeans: H&M | Shoes: Jeffrey Campbell | Bracelets: Glitter |Umbrella: Seppälä |

----------------------------------------------------

FOLLOW ME ON SOCIAL MEDIA
Instagram: kristiina_laakso
Youtube: Kristiina Laakso

4 kommenttia

  1. Voi miten söpöt noi Jeffreyt! Mie rakastuin kanssa Jeffreyn kopioihini edelliskesänä ja haluaisin käyttää niitä aina ja kaikkissa juhlissa! Arjessa käytän niitä myös, mutta ne on aika rankat jaloille pidemmän päälle, niin ei niillä koko päivää pärjää :(

    Siulla on tosi ihana asu ja oot niin kaunis! ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hirmuisesti! Joo noi on kyllä kiva kengät, haluaisin ne joka värissä! :)

      Poista
  2. jaksatko pitää pitkiä aikoja noita Jeffrey Campbell kenkiä jalassa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on huomattavasti mukavammat jalassa kuin miltä ehkä näyttävät, mutta kyllä pitkän shoppailureissun jälkeen ainakin alkaa jaloissa tuntumaan! :D

      Poista

Sisällön tarjoaa Blogger.