Blogihiljaisuus?

08 tammikuuta 2016

Heippa! Kuten olette varmaan huomanneetkin, uusia postauksia on ilmestynyt tänne viime aikoina aika harvakseltaan ja koen velvollisuudekseni vähän avata mistä tämä johtuu. Alkanut vuosi tuo tullessaan erilaisia muutoksia mun elämään; valmistun ammattiin, yhteishaku lähenee ja mun pitäisi tietää mitä teen kun nykyinen kouluni loppuu. Lisäksi sairauteni kanssa on taas ongelmia jonka seurauksena nyt tutkitaan missä hoitoni jatkuu. Mä oon aina inhonnut muutoksia ja rakastan sitä tavallista arkea kun tiedän että päivät vaihtuvat toiseen samalla tutulla kaavalla. Nyt yhtäkkiä kaikki tuntuu olevan yhtä kysymysmerkkiä ja olen niin väsynyt ettei voimani riitä mihinkään ylimääräiseen, kuten blogin ahkeraan päivittämiseen.  

Mua harmittaa tosi paljon sillä tämä blogi on mulle hirmuisen rakas, mutta nyt on pakko laittaa oma terveys etusijalle. En siis todellakaan ole tätä lopettamassa, kunhan vaan kerron teille miksi postaan toistaiseksi paljon harvemmin kuin mihin olette tottuneet. 


Kuten tässä postauksessa kerroin, olen perustanut toisen blogin, jonne päiväkirjamaisesti kirjoitan kuulumisiani mielenterveyskuntoutujan näkökulmasta. Blogi ei ole salainen, mutta en halua täältä laittaa sinne suoraa linkkiä. Mutta jos haluat tuota blogia lukea, lähetä minulle sähköpostia osoitteeseen kristiina.laakso@hotmail.com tai laita Facebookissa viestiä ja annan sinulle tuon blogin osoitteen. Otan oikeudekseni miettiä kenelle osoitteen annan ja kenelle en, joten olisi mukavaa jos vähän kertoisit itsestäsi jos emme henkilökohtaisesti tunne. Näin pystyn edes hiukan kontrolloimaan sitä kuka blogia lukee, toivottavasti ymmärrätte! :) 

Ettette ihmettele miksi toista blogia jaksan päivittää ja toista en niin se johtuu yksinkertaisesti siitä, että tänne Pitsisiivin kohti unelmia-blogiin haluan vain sellaisia oikeasti ajatuksella tehtyjä niin itseäni kuin teitäkin miellyttäviä kauniita postauksia. Tuonne toiseen taas kirjoittelen lyhyitä päiväkirjamaisia tekstejä joissa ei aina ole edes kuvia, tarkoituksena vaan että saan purkaa vähän ajatuksiani. Tähän menee luonnollisesti paljon vähemmän aikaa kuin pitkiin kuvapainotteisiin postauksiin ja koska nyt ei ole yhtään ylimääräistä aikaa tai jaksamista niin joudun usein valitsemaan ne lyhyet ja nopeat postaukset, jotka vähän helpottavat henkistä kuormaani. 

Eli kovasti nyt toivoisin teiltä ymmärrystä ja kärsivällisyyttä, palailen tänne aina kun vaan suinkin pystyn! Ja jos haluat kuulumisiani seurata vähän "kulissien takana" niin laita viestiä ja annan sulle sen toisen blogin osoitteen. Kiitos ja anteeksi, palataan asiaan! 

2 kommenttia:

  1. Terveys menee aina bloggaamisen edelle :) älä kanna huonoa omaatuntoa päivittämättömyydestä, me oikeasti blogiasi seuraavat kyllä ymmärrämme ja jaksamme odottaa :)

    Voimia sinulle kaikkeen <3

    VastaaPoista

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan