My Ideal Sunday

23 lokakuuta 2016

Mä oon sunnuntai-ihminen.  Tykkään siitä ajatuksesta että taas on yksi viikko takana ja uusi edessä. Se on mulle lepopäivä, nukun hyvillä mielin puoleen päivään ja lataan akkuja, jotta jaksan taas aloittaa uuden viikon energisenä. Teen asioita joista tulee hyvä mieli, bloggaan, valokuvaan, ulkoilen tai pidän sen Netflix-maratonin jos siltä tuntuu. Usein ostan kukkia, jonkun kivan lehden tai leffan, tämän aamun oon lukenut Trendiä ja Glorian kotia sekä katsonut dvd.ltä Onnenonkijan. Nyt tulin naputtelemaan teille tätä postausta minkä jälkeen ajattelin lähteä vähän pihalle. Spotify soittaa taustalla Johanna Kurkelaa, näiden sanojen myötä, oikein rentouttavaa sunnuntaita! 

Kun mä herään aamulla
Juon aamukahvit pöydän alla
En laita hiuksiani ollenkaan
Minä muutun tänä aamuna
Tänä aamuna
Katson elämää ja hehkun halua
Mennä sen mukana

------------------------------------------------
FOLLOW ME ON SOCIAL MEDIA
Instagram: @pitsisiivinkohtiunelmia

2 kommenttia

  1. Kuulostaa ihanalle! Mulle sunnuntait on yleensä sellasia "Voi ei kaikki kaatuuu päälle"-päiviä. Mutta onneks eilen vihdoin päätin että nyt en muuten tee mitään jos ei siltä tunnu. Nyt onkin sitten heti paljon virkeämpi olo aloittaa uusi viikko. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! Joo tiedän kokemuksesta ettei aina oo niin helppoa pysähtyä ja antaa itelleen lupaa vaan olla mut se kyllä tekee hyvää välillä! :)

      Poista

Sisällön tarjoaa Blogger.