On My Shopping List

07 marraskuuta 2016

Kirjoittelin vihkoon ostoslistaa uusista vaatteista ja päätin jakaa sen myös tänne teille! Mä oon viime aikoina käynyt läpi mun vaatekaappia ja karsinut sieltä pois ison kasan sellaisia vaatteita ja asusteita, joita mun ei enää tule käytettyä ja nyt pitäisi tiestysti saada sinne uutta tavaraa tilalle! Olen yrittänyt kiinnittää huomiota enemmän laatuun kuin määrään, joten kaipaisin kaappiini laadukkaista materiaaleista valmistettuja tuotteita jotka kestäisivät aikaa ettei jatkuvasti tarvitsisi olla ostamassa uusia. Mitkä vaatemerkit ovat teistä parhaita hinta-laatusuhteeltaan?

Valkoisia ja harmaita neuleita. Tykkään kovasti pukeutua neuleisiin, mutta siitä huolimatta mulla on hyväkuntoisia sellaisia aika vähän. Erityisesti nyt  viehättää paidat suositulla poolokauluksella! 

- Siniset farkut. Mä käytän yleensä aina mustia farkkuja ja nyt kaipaisin vaihtelua! 

- Tupsupipo. Oon aina ollut huono käyttämään pipoja ja kun kävin varastoja läpi niin huomasin ettei multa kunnollista sellaista itse asiassa edes löydy eli pipo pitäisi saada!

- Iso musta laukku arkikäyttöön. Miljoona kertaa täällä blogissakin nähty ruskea Michael Korsin laukku kaipaisi kaverikseen mustan yksilön. Ted Bakerillä on tällä hetkellä yksi aika kiva malli! 

- Laadukkaat aurinkolasit. En ole koskaan raaskinut ostaa itselleni oikeasti hyviä aurinkolaseja, mutta nyt olen päättänyt sellaiset hankkia kun etenkin autoa ajaessa niitä tulee käytettyä niin paljon. 

- Huulipuna arkikäyttöön. Mulla on tosi vähän huulipunia, joten sellainen pitäisi ehdottomasti saada, kun vaan osaisin päättää sävyn! 

- Mustat nilkkurit. Mä oon jo pitkään tyytynyt muutaman kympin nilkkureihin, joita saa sitten jatkuvasti ostaa uusia kun ne menevät niin nopeasti rikki. Haluaisin sellaiset luottokengät, jotka kestävät aikaa. 

- Rannekello. Mulla on kaksi Daniel Wellingtonin kelloa, mutta kaipaisin sellaista vähän näyttävämpää mallia mitä löytyy ainakin Michael Korsilta.


Millaisia juttuja löytyy teidän ostoslistalta?

17 kommenttia

  1. Ihania juttuja! Itsellänikin on juurikin vaatekaapin siivous pikkuhiljaa edeten meneillään, ja juuri tuo enemmän laatuun kuin määrään panostaminen on harjoittelussa, ja se, että olis suurinosa vaatteista sellaisia ''vaatekaapin kulmakiviä'', ja ois helppo yhdistellä kaiken kanssa :) Miun listalta tällä hetkellä löytyy myös jotkin hyvät siniset farkut, ja mustat nilkkurit!

    http://j-doitforyourself.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! Joo juuri tuo on myös mun tavoite ja ikuisuusprojekti! :D

      Poista
  2. Kivoja juttuja, itsellänikin on etsinnässä MK rannekello! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, joo nuo MK.n kellot on kyllä tosi kivoja! :)

      Poista
  3. Ihania juttuja! Tosi kivoja, kelpais ittellekin :)

    VastaaPoista
  4. Oon huomannut, että instassa ja blogissa ei enää ole lolita-tyylisiä vaatteita, kyllästyitkö lolitaan? Täytyy kyllä sanoo, et ite tykkään enemmän tästä yhdistelmästä, jossa on näyttävä meikki ja hiukset yhdistettynä pelkistettyihin vaatteisiin.

    PS. Päivittäiset asukuvat ois kivoja.. Niistä saa aina kokonaisemman kuvan sun tyylistä ja inspiraatiota omaan pukeutumiseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kristiina on ihan poistanut kaikki lolita-aiheiset postauksetkin. :( Tosi tylsää...

      Poista
    2. Kiitos kommenteista, tässä vastaus molemmille anonyymeille. Mä tykkään lolitasta, mutta siihen tulee pukeuduttua jo epäkäytännöllisyytensäkin takia niin harvoin,että olen päättänyt keskittyä niin täällä blogissa kuin Instagramissakin enemmän muihin juttuihin. Alkusyksystä tein tänne useita lolita-aiheisia postauksia vähän kokeilumielessä, mutta totesin ettei siitä aiheesta riitä tarpeeksi postattavaa ja mielestäni tosi satunnaiset lolitapostaukset tekisivät blogistani entistä sekavamman kun arkityylini eroaa lolitasta niin paljon, joten poistin lolita-aiheiset postauksetkin sekoittamasta blogin kokonaiskuvaa enää yhtään enempää. Tosi ikävää kuulla että se harmittaa, mutta minusta näin on parempi. Ja on se vaan vähän niinkin, että vaikka tyylistä tykkään niin ei se tunnu enää päälläni niin hyvältä kuin nuorempana, vaikkei se iästä olekaan kiinni! :/ Yrittäkää ymmärtää mitä tarkoitan ja kivaa joulunodotusta! <3 :)

      Poista
  5. Ihania juttuja <3 Itse oon kans kesän jäljiltä innostunut uudelleen sinisistä farkuista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, joo siniset tuo kyllä kivaa vaihtelua niihin mustiin mitä ainakin mun tulee enemmän pidettyä! :)

      Poista
  6. Aiotko taas myydä kaikki lolita mekkosi? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ole vielä päättänyt, mutta ennemmin tai myöhemmin ne varmaan myyn pois jos niitä ei tule käytettyä niinkuin teen vaatteilleni muutenkin olivat ne ihan mitä tyyliä tahansa, sillä en halua turhaa säilyttää asioita joita en tarvitse. :)

      Poista
  7. Mulla on myös ostoslistalla neuleita, sillä tuntuu, ettei mulla ole niitä lainkaan :D. Tää sun ulkoasu on aivan ihana ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kovasti, joo neuleet on kyllä niin ihania päällä näin kylmällä säällä! :)

      Poista
  8. Oi miekin kaipaan harmaata neuletta vaatekaappiini :') neuleet on ihan parhautta näin talven tullen!

    VastaaPoista

Sisällön tarjoaa Blogger.