Kuulumisia joulukuulta

Heippa! Pahoittelut ettei minusta ole hetkeen kuulunut mitään, olen kyllä käynyt täällä monta kertaa kääntymässä mutta sitten lopulta sammuttanut koko koneen kun en ole oikein osannut sanoa mitään. Kaikki on periaatteessa ihan hyvin, mutta nyt on vaan sattunut monta isompaa ja pienempää vastoinkäymistä samaan aikaan kuten se, että vaikka kuukausi sitten päätettiin ettei säännöllisille lääkärikäynneille ole enää toistaiseksi tarvetta niin jouduin siellä taas kuitenkin käymään pari päivää sitten kun masennusjakso vyöryi armottomana niskaan enkä ole moneen viikkoon nukkunut muutamaa tuntia enempää mikä ei kyllä ainakaan piristä yhtään.

Mä ehdin innostua ehkä vähän liikaakin mun energisestä ja aikaansaavasta fiiliksestä ja vaikkei tässä mitään hätää ole niin kyllä sitä aina harmittaa kun tulee taas se aamu kun sieltä sängystä ei ylös enää pääsekään kun koko mun elämä tuntuu yhtäkkiä niin merkityksettömältä. Ja vaikka sitä hyvin tietää, että tähän taudinkuvaan kuuluu nämä nousut ja laskut ja että nämä kaikki synkät ajatukset johtuu "vain" masennuksesta niin se tunne on niin musertava, että on vaikeaa nähdä silloin missään mitään hyvää.


Sitten samana päivänä kun kävin lääkärissä meidän kodin viemärit lakkasivat vetämästä, vesiputket jäätyi, lämmitysöljy loppui ja pyykkikone meni rikki. Voi näitä omakotitalon riemuja! Miksi kaikki hajoaa aina samalla kertaa ja varsinkin näin ennen joulua? Ollaan nyt onneksi saatu suurinosa noista ongelmista ratkottua, joten kyllä me pärjätään vaikkei siltä kyllä tuona päivänä tuntunutkaan! :D Ja niinkuin varmaan huomasitte niin vaihdoin blogin ulkoasun takaisin tähän mikä mulla oli käytössä kesällä kun en siitä äskeisestä saanut lopulta kuitenkaan mieleistäni ja ainakin silloin tästä moni teistä tykkäsi!

Lääkäri teki jälleen muutoksia mun lääkitykseen ja vaikken olisi jaksanut taas alkaa käymään tätä prosessia läpi niin olen kyllä onneksi niiden avulla edes nukkunut vähän paremmin. Uudet lääkkeet kyllä väsyttää tosi paljon vielä päivälläkin, mutta se kyllä yleensä helpottaa ajan myötä. Mulla oli hyvin kunnianhimoiset suunnitelmat meidän jouluvalmisteluista, mutta nyt totesin että mennäänkin helpomman kautta, joulumieli ei sitten kuitenkaan ole ollut kiinni siitä kuinka perusteellisesti koti on siivottu tai kuinka paljon on itse jaksanut leipoa, ostaa lahjoja tai tehdä kortteja ja koristeita. Tärkeintä on että saadaan olla perheen kanssa yhdessä ja nauttia toistemme seurasta. Jouluiloa toivottaa Kristiina. 

6 kommenttia:

  1. Olipa ihanan aito postaus, vaikka harmi noista vastoinkäymisistä. Rentoudu ja nauti Joulusta<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin, kyllä tässä pärjäillään! :)

      Poista
  2. Ihana kuulla susta! :) Vastoinkäymisistä huolimatta oikein ihanaa joulua <3

    VastaaPoista
  3. Miksi Kristiina poistit sen treenitekstisi?
    Harmi kun poistit sen.. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei! Mä sain valtavasti ilkeitä kommentteja ja huolestuneita viestejä siitä miten mun ei pitäisi tuollaisia postauksia julkaista koska mulla itselläni on syömishäiriötaustaa ja koska mun blogia lukee ihmiset joilla on syömishäiriö ja koska mä en jaksanut niitä enää yhtäkään lisää niin koin parhaaksi ratkaisuksi poistaa koko postauksen. Mulla on tällä hetkellä elämässäni ihan riittävästi murehdittavaa enkä nyt jaksa yhtään ylimääräistä negatiivisuutta, toivottavasti ymmärrät! :)

      Poista