Youtube-kanavani uudistui

Heippa! Blogin puolella on ollut nyt vähän hiljaista, koska olen pitkästä aikaa keskittynyt enemmän mun Youtube-kanavaan. Mä oon tehnyt sinne videoita viimeksi kesällä ja oon jo monta kuukautta suunnitellut, että vuoden vaihteessa kanavaani vähän uudistaisin ja alkaisin tekemään videoita taas säännöllisesti niinkuin pari vuotta takaperin. 

Kesällä keskityin kanavallani japanilaiseen muotiin, oli peruukki, tekoripset ja kaikki oli niin ihanan vaaleanpunaista. Vaikka mä edelleen tykkään niistä jutuista niin mun tyyli ei ole enää niin söpö vaan oon viime aikoina viihtynyt paremmin omilla hiuksilla ja rennommalla tyylillä kaikin puolin. Haluan, että se näkyy myös videoillani, joten ne ovat nyt vähän erilaisia kuin ne kesällä kuvaamani.

Videoiden kuvaaminen ja editointi vie aikaa, joten jos keskityn Youtubeen on täällä blogin puolella sitten pakostakin hiljaisempaa, mutta yritän parhaani mukaan pitää tämänkin hengissä. Aika näyttää keskitynkö tulevaisuudessa enemmän tähän blogiin vai videoihin, mutta ainakin nyt tahdon saada videoita kuvattua kun se tällä hetkellä inspiroi kirjoittamista enemmän. Tässä nyt muutama tekemäni video, käykäähän tilaamassa mun kanava jos näitä tykkäätte katsoa!







Haluaisin kuulla teidän mielipiteen siitä, että haluatteko että julkaisen tekemäni videot myös tänne blogin puolelle? Olen nimittäin vähän kahden vaiheilla siinä, että onko mukavaa kun videot löytyvät helposti täältäkin vai näyttääkö blogini sitten vain Youtube-kanavani mainossivulta? Kertokaahan mitä mieltä olette tästä tai videoistani ylipäätään! Kivaa sunnuntaipäivää toivottaa Kristiina! 

14 kommenttia:

  1. Eihän se ketään varmaan haittaa vaikka ne videot löytyy kätevästi myös täältä blogin puolelta :)

    VastaaPoista
  2. Minusta olisi järkevämpää jos videot julkaistaisiin vain youtuben puolella, jossei videon aihe erityisesti koske sitä kyseistä tekstiä, mistä tänne kirjoitat. Uskon, että kaikkia, jotka videosi oikeasti kiinnostavat osaavat sua seurata tuben puolella tilaamalla kanavasi. Ei sinänsä minua haittaa, että videoita tännekkin julkaisisit, mutta itse nään, että se voisi olla vain turhaa äsken mainitseman syyn takia. Mutta tee ihmeessä, miten itse tykkäät :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! Joo no just tätä mä vähän mietinkin että julkaisisin tänne videoita vaan silloin jos ne liittyvät jotenkin postaukseen! :)

      Poista
  3. Minustakin olisi ehkä ok, että videot omana formaattinaan olis sitten tuolla tubekanavalla, jota varten ne ensisijaisesti kuitenkin kai suurin osa on tehty. Vähän harmittaa aina nöö sun uudistukset kun otat kaikki vanhat kivat videot pois. Tai totta kai sä oot koko ajan muutoksessa, ei mitenkään kaikki sun videot voi olla sun näkösiä koko ajan; ois hirveen kiva kun kerroksellisuus ja kaikki sun erilaiset tyylit pääsis esille, olet niin ihana kaikesta huolimatta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista, joo taidan pitää videot tuolla Youtuben puolella, ellei sitä tosiaan ole tehty ihan postausta varten! :) Voi miten kiltisti sanottu, kiva kuulla ettei sua haittaa mun tyylin muuttuminen sillä niinkuin sanoit niin ihmiset on kokoajan muutoksessa eikä läheskään kaikki sitä jotenkin tunnu ymmärtävän. Mua itseäni kuitenkin häiritsi nuo kesällä tehdyt videot niin paljon että halusin ne poistaa, vaikka tiesin ettei kaikki siitä tykkää mutta niiden tilalle taas julkaisin joitakin vielä niitä vanhempia videoita, jotka sopivat minusta paremmin yhteen näiden uusien videoiden kanssa. Mutta nyt tämä luonnollisempi tyyli näillä videoilla tuntuu niin hyvältä, etten usko että jatkossa mulla on enää tarvetta vanhoja videoita poistella! :)

      Poista
  4. Tee kotiesittely videolla! Vaikuttaa noissa videon taustoilla niin kauniilta!

    VastaaPoista
  5. Kiitos kommentista! Sitä on niin moni toivonnut että varmasti sen toteutan kun täällä on kaikki paikat valmiina! :)

    VastaaPoista
  6. Sun videoita on tosi ihana kattoa <3

    VastaaPoista
  7. Tän kommentin tarkoitus ei ole olla ilkeä, vaan pelkästään kysyä että miksi kirjaat lenkkipäivät erikseen kalenteriin? :) My day videolla pisti silmään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista. Mä en etukäteen merkkaa päiviä jolloin lenkki pitää tehdä vaan kirjoitan jälkeenpäin ylös minä päivänä olen liikkunut. :)

      Poista
  8. Vaikutat nykyään paljon aikuisemmalta, paremminvoivalta ja rennommalta, etenkin videoista jotenki huokuu sellanen raikkaus ja hyvä fiilis, niit on kiva katsoa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten kiva kuulla, kiitos paljon! :)

      Poista