Ajatuksia viime viikoilta

01 maaliskuuta 2017


Heippa! Edellisestä postauksesta on kuukausi aikaa ja voi että mun on ollut mun pientä blogia ikävä. Vaikka videoiden tekeminen on vienyt mut mennessään tää blogi on mulle siitä huolimatta hirmuisen rakas ja tahdon tämän pitää hengissä. Mulle kuuluu hyvää, parempaa kuin tosi pitkään aikaan ja on ollut kiva saada teiltä positiivisia kommentteja siitä kuinka se ilmeisesti välittyy myös teille mun videoiden kautta. 

Mulle on vuosien varrella kokeiltu ihan järjetön määrä eri lääkkeitä, joista valtaosasta on ollut vaan haittaa, minkä vuoksi mun usko oikean lääkityksen löytämisen suhteen on ollut vähän koetuksella. Mutta nyt seitsemän vuoden jälkeen musta alkaa oikeasti tuntumaan siltä että toimiva yhdistelmä on vihdoin löydetty. Mun lääkitystä on vähennetty ja yksi uusi lääke lisätty ja järkyttävä lääkesumu missä oon elänyt viimeiset pari vuotta on nyt alkanut selvästi haihtumaan. Ensimmäistä kertaa pitkiin aikoihin mä herään aamulla aikaisin virkeänä ja jaksan heti innostua päivän tehtävistä, kun aiemmin "parempinakin jaksoina" nukuin sen neljäntoista tunnin yöunet ja vielä päikkärit päälle kun olo oli niin sumuinen etten nähnyt mitään syytä olla hereillä, jotenkin siihenkin tottui ja ajattelin pitkään että tälläistä tämä nyt vaan on. 

Mä oon alunperin aina ollut enemmän aamu ihminen eikä puoleen päivään nukkuminen ole ollut ollenkaan mun tapaista, joten tuntuu niin hyvältä huomata että alan pikkuhiljaa olla taas oma pirteä ja aikaansaava itseni. Aion hakea syksyksi kouluun ja sekin haave alkaa oikeasti tuntua nyt realistiselta kun aikaiset aamuherätykset ja arjessa jaksaminen eivät ole enää sellainen ongelma kuin mitä aiemmin. Mun sairasloma jatkuu vielä kesäkuun loppuun ja näin malttamattomalle ihmiselle on turhauttavaa olla kotona kun tiedän että pystyisin nyt tekemään muutakin, mutta onneksi olen saanut äidin ja iskän yrityksessä autella toimistohommissa minkä ansiosta päivissä on enemmän sisältöä ja samalla saan vähän testata sitä omaa jaksamistani että mihin se tällä hetkellä riittää. 

Terapia mulla on kerran viikossa ja yritän tehdä mahdollisimman paljon kaikkea "kuntouttavaa" eli asioita joita tykkään tehdä ja lisäksi sitten vähän haastaa itseäni noiden toimistotöiden kanssa. Aika on onneksi mennyt aika nopeasti ja innolla odotan että tämä välivuosi päättyy ja pääsen taas aloittamaan opiskelut. Tälläisiä positiivisia kuulumisia tänään ja vielä kaunis kiitos kaikille ihanista kommenteista! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan