Kiireinen elämäntilanne


Heippa! Halusin kirjoittaa teille pikaiset terveiset, sillä olen saanut kyselyitä siitä että miksi en ole hetkeen tehnyt videoita enkä tätä blogiakaan kovin säännöllisesti päivittänyt. Sille on nimittäin ihan hyvä syy. 

Mun äiti kotiutui jalkaleikkauksesta kuukausi sitten minkä takia hän ei pysty kuuteen viikkoon sohvalta kipsin kanssa liikkumaan juuri mihinkään ja koska heillä on isän kanssa oma yritys ja hän on jatkuvasti töissä olen minä ainut ihminen joka äitiä pystyy auttamaan kodinhoidossa ja yrityksen toimistotöissä. Siitä asti kun äiti on tullut kotiin olen joka aamu mennyt heille ensin käyttämään koiran ulkona ja sen jälkeen sitten käynyt kaupassa/postissa/apteekissa, siivonnut, tehnyt ruokaa ja hoitanut yrityksen paperitöitä ja juoksevia asioita. Kun illalla pääsen kotiin niin teen ruuan ja hoidan meidän kodin eli käytännössä teen kotityöt päivittäin kahteen kertaan minkä jälkeen olen sen verran väsynyt ettei energia enää riitä blogiin tai videoihin mikä kyllä harmittaa. 

Pakkaa sekoittaa vielä se että meille kotiutui sunnuntaina kiinanharjakoira Toivo, joka on maailman ihanin tapaus, mutta tietysti varsinkin näin alkuun teettää vielä vähän lisää töitä vaikka koiran hoitaminen onkin mukavaa puuhaa ja piristänyt kovasti nyt kun muuten meinaa vähän väsy painaa. Mutta tärkeintä on tietysti se, että äidin leikkaus meni hyvin ja toipuminen etenee niinkuin pitää, voin vain kuvitella miten turhauttava tämä tilanne on hänelle. Kirjoittelen ja teen videoita heti kun tilanne vähän rauhoittuu, kiitos kun olette kärsivällisiä! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti